5+1 λόγοι για να ξεκινησουμε τρεξιμο το καλοκαίρι

Κάθε καλοκαίρι σκέφτομαι πόσο δύσκολο είναι το τρέξιμο στη ζέστη και πόσο δυσκολότερη είναι αυτή η θερμοκρασία σε σχέση με τα μεγάλα κρύα του χειμώνα.

Υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο η περίοδος διεξαγωγής των περισσότερων αγώνων είναι είτε φθινόπωρο είτε άνοιξη – δεν αντέχεται η ζέστη!

Για τους δρομείς που έχουν εντάξει ήδη το τρέξιμο στην καθημερινότητά τους είναι μεγάλη πρόκληση ο καιρός του καλοκαιριού.
Το σώμα δεν μπορεί να αποδώσει, όσο θα θέλαμε, σε υψηλές θερμοκρασίες και μεγάλη υγρασία.
Όμως, πιστεύω ότι το καλοκαίρι μπορεί να γίνει η ιδανική περίοδος να προπονηθείς, αλλά και να ξεκινήσεις το τρέξιμο! Ναι, καλά διάβασες. Και θα πω και γιατί.

  1. Η μέρα είναι μεγαλύτερη, οπότε μπορείς να τρέξεις πολύ νωρίς το πρωί ή πολύ αργά το απόγευμα χωρίς να έχει σκοτάδι.
  2. Υπάρχει η περίοδος των διακοπών – για τους περισσότερους τουλάχιστον – που σου δίνει την ευκαιρία να κάνεις κάτι διαφορετικό, να περπατήσεις σε νέα μονοπάτια, να τρέξεις σε νέες διαδρομές. Ειδικά για διακοπές σε ορεινή τοποθεσία, η επιλογή του να τρέξεις είναι ιδανική.
  3. Σε ενδιαφέρει περισσότερο η εμφάνισή σου, πας για μπάνιο, οπότε είναι πιο εύκολο να ξεφύγεις από την καθιστική ζωή του χειμώνα, ή να διατηρήσεις το πρόγραμμα που είχες – σε περίπτωση που τρέχεις ήδη πολύ συχνά.
  4. Το καλοκαίρι, σίγουρα, οι προσδοκίες μας σχετικά με τις επιδόσεις μας πρέπει να μειωθούν και οι ρυθμοί να διατηρηθούν πιο λογικοί. Μπορείς, όμως, να εστιάσεις στο σώμα σου την ώρα που τρέχεις, να απολαύσεις τη διαδρομή, να τρέξεις χωρίς ρολόι, να τρέξεις με την ψυχή σου. Επιπλέον, είναι ιδανική εποχή για να δουλέψεις μέρη του σώματος που είναι πιο αδύναμα και βοηθούν στο τρέξιμο, όπως πόδια, κορμός κλπ
  5. Ο καλός καιρός σε ξεσηκώνει πιο εύκολα να βγεις από το σπίτι ακόμα κι αν έχει ζέστη, σε σχέση με το αν έβρεχε.
  6. Οι καλοκαιρινές προπονήσεις θα σε κάνουν καλύτερο δρομέα, ίσως πιο γρήγορο και σίγουρα πιο αποτελεσματικό.
    Διάβασα κάπου ότι η θερμοκρασία προκαλεί τη διατήρηση των ηλεκτρολυτών, βοηθά τον οργανισμό να παράγει περισσότερα ερυθρά αιμοσφαίρια και να γίνεται πιο αποτελεσματικός στον έλεγχο της θερμοκρασίας του, αφού μαθαίνει να προσαρμόζεται σε υψηλότερες θερμοκρασίες.
    Αυτό θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα ,όταν αρχίσει να πέφτει η θερμοκρασία, να ανεβάσεις τις επιδόσεις σου.

Εσύ τρέχεις το καλοκαίρι;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.